Sandra Niininen Photography

Onsdag....

Publicerad 2012-03-15 00:11:51 i Allmänt

Onsdagen kom och gick precis som alla andra dagar. Började dagen med en mycket tidig uppgång, i alla fall för att vara jag. Hade ingen aning om att 7 på morgonen faktiskt existerade?(!) Trodde bara att det var något hemskt som man drömde mardrömmar om när man gick i skolan. Efter ca 3 timmar på arbetsförmedlingen blev jag i alla fall fri och fick bege mig ut på lunch med mormor. Begav mig senare av hem emot pojkvännen som idag till och med följde med mig till stallet. Vilken lycka det är när han vill följa med mig ut och göra saker, världens underbaraste upphöjt till 10. Nu sitter jag här och lyssnar på regnet och bara är nöjd över att det är den sista en och en halv månaden innan vi får ge oss av härifrån och flytta in i våran första lägenhet. Livet är underbart just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela