Sandra Niininen Photography

All about me...

Publicerad 2012-05-11 19:25:34 i Allmänt

Fick frågan om jag inte kan berätta lite om mig själv så tänkte att jag skulle ta och göra det. Det är för övrigt jätteroligt att ni kommer med förslag om vad ni vill läsa om. =)

Jag heter då Sandra och är en glad och sprallig tjej (om jag får säga det själv) som älskar allt som har med musik och fotografering att göra. Jag bor i Ludvika, Dalarna med min underbara sambo som spelar gitarr i bandet The memory remains och våran lilla misse. På fritiden så fotograferar jag så mycket som jag bara kan och passar på att umgås så mycket som möjligt med mina vänner. Det blir ganska mycket fester och annat roligt kan jag ju säga.  Jag älskar även att resa och att hålla på med bilar + det mesta som är kreativt. Hoppas att ni har blivit lite klokare på vem jag är nu. Har ni frågor så ask away! :D

 

 

För övrigt hittar ni The Memory Remains FB-sida HÄR <---- Länk om ni vill lyssna på hur de låter och trycka på gilla.

Min sida hittar ni HÄR

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-05-11 19:38:50

Ha en fin kväll :)

Postat av: linah

Publicerad 2012-05-12 17:06:23

Thankyouu:D

Postat av: linah

Publicerad 2012-05-12 17:06:24

Thankyouu:D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela