Sandra Niininen Photography

Lördag

Publicerad 2012-04-28 18:55:25 i Allmänt

Har brett ut mig i soffan hemma hos pappa och kikar på film. Cyrus. Verkar lite halvskum om jag ska vara ärlig men filmer med Jonah Hill brukar ju vara bra. Har tagit massvis med bilder idag som jag är grymt nöjd med. Har fastnat lite i det svartvita igen, ger fotona sådan karaktär på något vis. Nu väntar jag bara på att älsklingen ska bli klar i studion och sen blir det hem och njuta av ett glas vitt. Fick för övrigt två riktigt coola t-shirts av pappa ifrån Thailand. Ska bli kul att testa dem sen. Livet är ta mig fan underbart just nu.

Kommentarer

Postat av: Alice - Bilderbyalice

Publicerad 2012-04-29 14:54:51

Fin bild!! hoppas du får en braig dag!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela