Sandra Niininen Photography

Aaaaallll byyyy myself....

Publicerad 2012-05-03 17:09:16 i Allmänt

Hej Hopp!
Ännu en dag har passerat och jag har hunnit med en hel del även idag.
B.la. så har jag klippt J och varit iväg och handlat lite.
Inge vidare kul att läsa om det så vi går vidare direkt.

Älsklingen är iväg och repar just nu så det är alldeles för tyst och tomt här i lägenheten, tur att det bara är ett par timmar som han blir borta. Ska åka iväg och hämta honom strax efter 8 Thank god!
Tänkte i alla fall passa på att pyssla lite här hemma så att det blir rent å snyggt tills han kommer hem igen.
Fast först måste jag ordna så att spotify börjar fungera igen, jag är en sån människa som verkligen inte kan göra någonting utan musik.
Är egentligen lite sugen på att ringa upp någon kompis och köra en spontanfotografering ute också nu när det är så underbart väder! Får se hur det blir med den saken...

Igår gick jag omkring på stan med kameran och lite bilder blev det allt. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela