Sandra Niininen Photography

Friday, I'm in love <3

Publicerad 2012-05-04 16:14:45 i Allmänt

Då börjar kvällen äntligen att närma sig å jag håller på å plockar lite smått här hemma medans pojken min är iväg och kikar på en soffa. De flesta tjejer hade väl velat vara med men jag litar helt på hans omdöme, det är ju trots allt vi båda två som bor här så vi bestämmer precis lika mycket båda två.

Påtal om det har jag aldrig förstått mig på tjejer som beter sig som om de äger sina killar.
Bestämmer hur länge de får vara ute, vad de ska göra etc. och sen blir sura på dem om de inte gör som de säger.
Känns ganska sjukt om jag ska vara ärlig.
Jag skulle inte bli särskillt glad om någon gjorde så emot mig själv t.ex.
Tror att det är viktigt att man tänker på att man trots allt faktiskt är två enskilda individer.
Men nu flyter jag helt iväg ifrån ämnet här...

Nu till kvällen får vi i alla fall besök av J & J vi ska dricka lite gott och bara umgås är tanken.
Så härligt att äntligen bo själv så att man kan ta hem vem man vill när man vill t.ex.
Det är ju en frihet som man inte alltid har när man bor hos någon annan vilket självklart är helt förståligt.
Men nu njuter vi av våran nya frihet och är supernöjda med vardagen i alla fall.
Helt underbart.

image description

Kommentarer

Postat av: Maria - Hästägare och Personlig tränare

Publicerad 2012-05-04 18:36:57

sv: Ja, visst är han :) En riktig kelgris också



Håller helt med du, man har ett liv tillsammans och sedan ett var för sig. Att bestämma över någon är inte en förhållande grej utan mer mor och barn.

Postat av: jenniefer

Publicerad 2012-05-04 19:10:18

SV: ja det är det värsta som finns:(

Postat av: Jeanette-Längtar till USA resan!

Publicerad 2012-05-04 20:19:26

Fin du är :)



sv: Ja det ska bli jätteroligt att resa dit, kommer se så himlans mycket!

Tiden kommer gå så fort bara :(

Hoppas du kommer dit!

Postat av: Jennie & FrökenFlis

Publicerad 2012-05-04 22:40:32

tack så mycket ! ja det är något speciellt med havet, speciellt på sommaren :)



Kramar

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-05-07 21:03:07

Jeanette: Tack så mycket ^^

Ja det hoppas jag med att jag gör. :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela